Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Misc. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Misc. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

9 Μαρ 2007

Αναβολή Προβολής

Μετά το όργιο αστυνομικής βίας στη χθεσινή πανεκπαιδευτική πορεία στην Αθήνα σχεδόν όλα τα μέλη της κινηματογραφικής ομάδας Ν.Υ.Χ.Τ.Α. θα αφιερώνουμε αυτές τις μέρες το χρόνο μας σε δράσεις αλληλεγγύης στους συλληφθέντες συμφοιτητές και συναγωνιστές μας.



Αποφασίσαμε λοιπόν να αναβάλλουμε τη σημερινή μας προβολή, αδυνατώντας να μείνουμε αδιάφοροι στα γεγονότα που συντάραξαν την πανεπιστημιακή κοινότητα και θέτοντας σε απόλυτη προτεραιότητα την ανάγκη να αντισταθούμε στη βαρβαρότητα που κυβέρνηση και αστυνομία επέλεξαν να αντιτάξουν στα αιτήματα του φοιτητικού κινήματος.

Οι κινηματογραφικές ομάδες, στα πλαίσια της ελεύθερης έκφρασης και διακίνησης ιδεών, επιλέγουν να εκφράσουν τις πολιτικές και πολιτιστικές τους ανησυχίες και επιλογές μέσα από προβολές μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, εντός κι εκτός των πανεπιστημιακών χώρων.

Δεν πρόκειται να υπογράψουμε δηλώσεις νομιμοφροσύνης, ούτε να μπούμε σε λογικές ανταγωνισμού με οποιοδήποτε κερδοσκοπικό φορέα. Οι στόχοι, η εμβέλεια και οι επιλογές της ομάδας υπακούουν στις προσωπικές αναζητήσεις των μελών της και βρίσκουν διέξοδο στις σκοτεινές αίθουσες των αμφιθεάτρων. Τα παιχνίδια της βιομηχανίας της τέχνης και οι κανόνες τους μας αφήνουν, εν πολλοίς, αδιάφορους. Η τέχνη δεν εξαργυρώνεται με ένα εισιτήριο. Δάφνη, ερχόμενη σε μια προβολή μας, θα μπορέσεις να το διαπιστώσεις κι εσύ. Θα χαρούμε πολύ να σε γνωρίσουμε, έχουμε πολλά να συζητήσουμε.

Η προβολή αναβάλλεται και δεν ακυρώνεται. Ραντεβού την επόμενη εβδομάδα.


Κινηματογραφική ομάδα Ν.Υ.Χ.Τ.Α.

31 Δεκ 2006

ΚαληΝ.Υ.Χ.Τ.Α. 2006

Η Ν.Υ.Χ.Τ.Α. αποχαιρετά το 2006 και καλωσορίζει το καινούργιο έτος, με την υπόσχεση οι κινηματογραφικές βραδιές μας να είναι γεμάτες συναισθήματα. Όπως είπε και ο Vincent Van Gogh, οι νύχτες έχουν περισσότερη ζωντάνια και χρώματα από τις μέρες. Σας περιμένουμε λοιπόν να τις περάσουμε παρέα. Ευτυχισμένο το 2007!

20 Δεκ 2006

Αναβολή Προβολής

Δυστυχώς η σημερινή προβολή αναβάλλεται...Οπότε τα λέμε μετά τις διακοπές..Καλή ξεκούραση και νέα συνάντηση την Παρασκευή μετά τις γιορτές στις 6.00 στην εισοδο του φουαγιέ!

11 Δεκ 2006

2ΗΜΕΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΏΝ ΟΜΑΔΩΝ

2-ΗΜΕΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ 11-12/12
ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΤΟΥ ΑΠΘ

συναντιούνται...
Στέκι στο ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ, Στέκι ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑ, ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 1431 Α.Μ.,
450 FAHRENEIT (έντυπο Σ.Φ. ΠΟΛ. ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ),
Και οι Κινηματογραφικές: Σ.Φ. ΠΟΛ. ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΦΥΣΙΚΟΥ, CINEMAGROUP (Σ.Φ. ΠΟΛ. ΜΗΧ.), Ν.Υ.Χ.Τ.Α. (ΠΑ.ΜΑΚ.), ΧΗΜ.ΜΗΧ.ΗΛΕΚ.ΜΗΧ.
με όλους εσάς...

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:
ΔΕΥΤΕΡΑ 11/12

12:00 ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ (γνωριμία με...καφέ και τσιγάρα)

15:00 ΤΣΙΜΠΟΛΟΓΗΜΑΤΑ! (ευγενική συνεισφορά όλων των ομάδων στο μπουφέ)

17:00 ΜΟΥΣΙΚΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ (οι μουσικοί παίρνουν τη σκυτάλη και ανεβάζουν το κέφι)

21:00 ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΑΙΝΙΑΣ: SCOOP του Woody Allen (2006) αιθ. 542 Πολ. Μηχ.

ΤΡΙΤΗ 12/12
(αφιερωμένη στις ταινίες μικρού μήκους)

17:00 ΠΡΟΒΟΛΗ ταινιών ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ των
J.L. GODARD, D.LYNCH, J.SVANKMAYER, QUAY BROS,
R.WYLDRIGH, H.HARTLEY, IS.COIXET, T.BURTON, P.LECONTE,
P.T.ANDERSON, ALEX DE LA IGLESIA

19:00 ΠΡΟΒΟΛΗ επιλεγμένων ταινιών από το ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ του ΦΥΣΙΚΟΥ αιθ. 542 Πολ.Μηχ.

29 Νοε 2006

SPOTAKI Ν.Υ.Χ.Τ.Α

Το πρώτο σποτ μας είναι γεγονός. Έχοντας απορρίψει προτάσεις από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες του πλανήτη, συνεχίζουμε για το δεύτερο, ελπίζοντας πως δε θα μας πάρει άλλα έξι χρόνια.

Ο νεοναζί σινεφίλ

Ο νεοναζί σινεφίλ
ή Πώς Ο Δρόμος Για Το Φασισμό Είναι Στρωμένος Με Καλές Προθέσεις

Είχα πετύχει κάποτε σ' ένα φόρουμ ένα ναζί. Όχι το αποκτηνωμένο βλακόμουτρο που συναντάς συνήθως, που το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να γρυλίζει ακατάληπτες καφρίλες με απαίσια ανορθόγραφα ελληνικά, όχι. Ήταν καλλιεργημένος, διαβασμένος, προσεκτικός στη διατύπωση και πολύ-πολύ έξυπνος. Κάθε φορά που έγραφε, χρειάζονταν τρεις-τέσσερεις σοβαροί άνθρωποι να συνεργαστούν για να εντοπίσουν τη σοφιστεία στα επιχειρήματά του ή το μικρό καθοριστικό ψεμματάκι στους τόνους ιστορικών δεδομένων που παρέθετε, και δεν τα κατάφερναν πάντα. Με λίγα λόγια, ένας καθόλα αξιόλογος αντίπαλος, από κείνους που ξέρεις πως βγαίνεις κερδισμένος από την κόντρα μαζί τους. Όχι φυσικά πως αυτό τον έκανε λιγότερο σιχαμένο φασιστικό σκουλήκι.

Το American History X ήταν από τις αγαπημένες του ταινίες. Αναρωτιόμουν γιατί: Ήξερα πως η ταινία ήταν αντιναζιστική, κι αυτός παραήταν έξυπνος για να τη βρίσκει απλά με τις σκηνές φασιστικής βίας και να προσπερνάει τα όποια μηνύματα. Είχα ακούσει επίσης ότι η ταινία αντιπροτείνει ένα θολό καλοπροαίρετο ανθρωπισμό, τον οποίο αυτός -όπως κι εγώ, αλλά για τους ακριβώς αντίθετους λόγους- αντιπαθούσε.

Είδα την ταινία πριν από λίγο. Καθώς την έβλεπα, και όντας περισσότερο απ' όσο θα ήθελα εξοικειωμένος με τη φασιστική οπτική, συνειδητοποιούσα ότι σε όλη την εξέλιξή της, ένας φασίστας θα μπορούσε άνετα να την παρακολουθήσει, χωρίς να ενοχληθεί, χωρίς να πειστεί -ή έστω να υποψιαστεί- πως κάπου κάνει λάθος. Η ταινία σε κανένα σημείο της δεν αίρει τα επιχειρήματα των ναζί. Στην τελική, δεν έχει καθόλου επιχειρήματα, δε λέει τίποτα νέο: Υπάρχει για να χαϊδεύει τ' αυτιά αυτών που ήδη είναι πεισμένοι -για τους δικούς τους λόγους- ότι ο φασισμός είναι λάθος.

Σε όλη τη ροή της ταινίας, ένας φασίστας μπορεί να τη βλέπει και μάλιστα να την απολαμβάνει, περιμένοντας φυσικά πως οι κακοί -γι' αυτόν- θα νικήσουν στο τέλος. Δεν πειράζει, προσωπικά μου αρέσει να νικάνε οι κακοί που και που.

Μόνο που, στην τελική σκηνή, δε γίνεται καν έτσι: Ο μικρός μετανοεί, γράφει μια δακρύβρεχτη έκθεση για το πως πρέπει να αγαπιόμαστε και να αποφύγουμε το μίσος -λες και η αιτία του ναζισμού είναι απλά το μίσος- και εκεί που χαίρεται τις πρώτες στιγμές της νέας του ζωής, τον στριμώχνει ένας μικρός μαύρος γκάνγκστα και του μπουμπουνάει τρεις σφαίρες. Και ο μικρός γίνεται ένας ακόμα μάρτυρας της αγάπης προς τον πλησίον.

Πιθανόν η πρόθεση του σκηνοθέτη, Tony Kaye, ήταν να μας δείξει πως το μίσος κι απ' τις δυο μεριές είναι βαθύ, και πως δεν αρκεί να μετανοήσουν μερικοί για να αλλάξουν τα πράγματα. Αν ναι, ξέχασε να μας πει τί πρέπει να γίνει για ν' αλλάξουν τα πράγματα.

Ίσως ήθελε να δώσει μια χροιά συμπαντικής δικαιοσύνης: Ο πιτσιρικάς έπρεπε να πληρώσει για τις καφρίλες που έκανε ως νεοναζί και η μετάνοιά του δεν ήταν αρκετή. Έτσι όμως αναιρεί από μόνος του όλα τα κηρύγματα περί αγάπης και συμφιλίωσης.

Βγαίνοντας από την αίθουσα αναρωτιόμουν μήπως η ταινία είναι τελικά κρυπτοφασιστική: Τα μόνα επιχειρήματα που ακούγονται είναι αυτά των φασιστών. Ο αντίλογος περιορίζεται σε κάτι ψελίσματα για βοήθεια προς τους κατατρεγμένους και κάτι αόριστα μουρμουρητά για κοινωνικές συνθήκες. Οι φασίστες απεικονίζονται μεν σαν ηλίθιοι ή απατεώνες, τα επιχειρήματά τους όμως παραμένουν ακατάρριπτα σε όλη την ταινία. Ως απάντηση στο φασισμό προβάλλεται το να αγαπάμε τους συνανθρώπους μας, και αυτό αναιρείται στο φινάλε. Στην τελική, κι εγώ αν είχα να διαλέξω ανάμεσα στο να είμαι φασίστας τραμπούκος ή να το γυρίσω στις αγάπες ώστε να με φάνε λάχανο άλλοι τραμπούκοι, θα διάλεγα το πρώτο.

Δεν είμαι φασίστας τραμπούκος όμως, κι έχω τους λόγους μου γι' αυτό. Δεν τους άκουσα στην ταινία, ούτε αυτούς που είχα στο μυαλό μου και σίγουρα κανέναν καινούριο. Η ταινία παρουσιάζει σαν αυτονόητο πως είναι κακό να είσαι φασίστας. Όμως, τα "αυτονόητα", η "κοινή λογική", το "προφανές" είναι τα χωράφια των φασιστών. Δικά μας χωράφια είναι οι κοινωνικές συνθήκες, οι δομές, οι μηχανισμοί της εξουσίας, η οικονομία, οι θεσμοί και οι πολύπλοκες διαλεκτικές σχέσεις που διέπουν όλα αυτά, όπου οι εύκολες απαντήσεις είναι συνήθως οι λανθασμένες. Μια ταινία που δεν αγγίζει τίποτα από αυτά περισσότερο διευκολύνει παρά δυσκολεύει τη δουλειά των φασιστών. Καταλαβαίνω τώρα πολύ καλά πώς ένας φαν του Rudolf Hess μπορεί να απόλαυσε αυτήν την ταινία, και μένει να κλείσω -όπως έμαθα από την ταινία να κάνω- το κείμενο με ένα τσιτάτο:

"Όταν οι εχθροί σου σε συγχαίρουν, κάτι έχεις κάνει λάθος"

Λένιν.

Aldor

28 Νοε 2006

The Fountain

Μία εκπληκτική ταινία.The fountain απο τον Darren Aranofsky τον σκηνοθέτη του π και του ρεκβιεμ.

Η πιο ωραία ταινία που έχω δει τα τελευταία 10 ,ισως και παραπάνω χρόνια.Η πλοκή της διαδραματίζεται σε μια περίοδο 1000 ετών με τρεις ιστορίες που συνδέονται,μπορεί όμως και όλα να είναι συνδεδεμένα.Αλλά σίγουρα δεν είναι μια ιστορία ή η ιστορία μπορεί να μην υπάρχει .96 λεπτά αρκούν για να ισοπεδωθείς από αλήθειες και απορίες ,να χαθείς μεσα σε εικόνες ονείρων, μετά να περπατάς με γουρλωμένα μάτια και τα φρεναρίσματα να νομίζεις πως ηχούν από απόσταση.Πολύ μπροστά απο τον καιρό της αποδεικνύει, τουλάχιστον στα γουρλωμένα μάτια μου, οτι ο Aranofsky είναι ένας πολύ μεγάλος δημιουργός.Ίσως σταθεί κάποτε ,αν δεν το έχει καταφέρει με αυτή την ταινία ,δίπλα στους μεγαλύτερους του κινηματογράφου.

Δεν γράφω ουτε για ηθοποιούς ούτε για τεχνικές που χρσιμοποιήθηκαν ωστε να γυριστεί.Αυτα μπορείτε να τα βρείτε στο imdb ή στο google.Είμαι σαν μεθυσμένος :-)

A

19 Νοε 2006

Πανικός!!!

Πανικός!! Έχουμε πληροφορίες ότι cinefil ανά τον κόσμο πετούν συνεχώς για Θεσσαλονίκη προκειμένου να συμμετέχουν στα 6α γενέθλια της πολυαγαπημένης Ν.Υ.Χ.Τ.Α. Το PARTY αυτό αναμένεται κ.α.υ.τ.ό. Δείτε και μόνοι σας εικόνες από δορυφόρο...

http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1771721

14 Νοε 2006

Άμοιρη Ξενιτιά...


Η Ν.Υ.Χ.Τ.Α λοιπόν και στο Βέλγιο!!!Χρήστο μας λείπεις.Καλά να περνάς εκεί στα ξένα!Χάνεις πολύ καλές προβολές...ΝΥΧΤΑΑΑΑ (λολ)

26 Οκτ 2006

Blog me

Σαν κινηματογραφικό είναι...μετα την Σιγκαπούρη και την Κινα τώρα και στην Ελλάδα

Η ιστορία εδώ
Το blog εδώ

Το θέμα του blog



ΕΛ REICH

A.

28 Σεπ 2006

Νέα ώρα μάξωξης

Για την ώρα, η Ν.Υ.Χ.Τ.Α. αποφάσισε να μαζώνεται κάθε Παρασκευή στις 17:00 (στις πέντε, λέμε!) στο φουαγιέ του ΠαΜακ, μπροστά στο θυρωρείο.

Για την ώρα, σημαίνει ισχύει από 29/9 και βλέπουμε...

26 Σεπ 2006

Shortbus

Shortbus!!!Ταινιάρα.Από τον σκηνοθέτη της Hedwig and the angry inch.


11 Σεπ 2006

Απορία

To kalokairi teleiose...ta kefalia mesa gia eksetastikh...pote omos h nea sinanthsh ths omadas?

7 Ιουλ 2006

Ainthesquare.com

ainthesquare.com

Kainourio site peiramatismwn.Einai oloi kalodexoumenoi na symmetexoun me erga tous ,poy perilambanoun fwtografies ,video,keimena kai hxous-mousikes.

Gia plirofories

ainthesquare@gmail.com

A

(N.Y.X.T.A)

3 Ιουν 2006

Aftermath



Μετά απο προβολές ταινιών αστεία videos παίρνουν σειρά...η Ν.Υ.Χ.Τ.Α.
βοήθησε και στο φεστιβάλ 8 1/2 ημέρες(φώτο απο τις πρόβες τη μέρα της συναυλίας)

Backstage



Αριστερά μέλη της Ν.Υ.Χ.Τ.Α.ς σε αφισοκόλληση για το πάρτυ που έγινε στο εξωτερικό χώρο του Πα.Μακ.


Πάνω εικαστική παρέμβαση κατά τη διάρκεια του πάρτυ στο προάυλιο χώρο του μουντού Πα.Μακ.


(διστυχώς δεν έχω φώτος των γλυκήτατων κοπελιών)

8 Μαΐ 2006

Φεστιβάλ 8+1/2

To πρόγραμμα του φεστιβάλ 8+1/2 ημέρες έχει ωσ εξής:
11/5 Η οικογένεια μέσα απο τις ταινίες-"αγρύπνια" στις 21:00,συζήτηση με τον σκηνοθέτη της και ¨ψυχώ".Στο μικρό αμφιθέατρο Νομικής...
12/5 Μουσική πορεία στις 19:00 απο την πλατεία τερψιθέας-άνω πόλη
13/5 ΠΑΡΤΥ στα γρασίδια Γεωπονίας
14/5 Σκιοθέατρο-κιν.σχέδια-παιχνίδια στισ 19:00 στη πλατεία καλλιθέας-άνω πόλη
17/5 Λογοκρισία-συζήτηση στισ 19:00 στην αίθουσα 542 πολ.μηχανικών απο τη ΓΕΦΥΡΑ
στισ 22:00 Σονάτα του σεληνόφωτοσ,θεατρικό απο την ομάδα Πραξητέλουσ
18/5 Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ-ΣΤΙΣ 21:00 ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΙ ΠΡΟΒΟΛΕΣ: VIRGIN SUICIDES KAI ΣΠΙΡΤΟΚΟΥΤΟ
19/5 ΣΥΝΑΥΛΙΑ απο τη μουσική ομάδα στην αρχιτεκτονική στισ 21:00

6 Μαΐ 2006

We are the music-makers


We are the music-makers,
And we are the dreamers of dreams,
Wandering by lone sea-breakers,
And sitting by desolate streams;
World-losers and world-forsakers,
On whom the pale moon gleams:
Yet we are the movers and shakers
Of the world for ever, it seems.

With wonderful deathless ditties
We build up the world's great cities,
And out of a fabulous story
We fashion an empire's glory:
One man with a dream, at pleasure,
Shall go forth and conquer a crown;
And three with a new song's measure
Can trample an empire down.

We, in the ages lying
In the buried past of the earth,
Built Nineveh with our sighing,
And Babel itself with our mirth;
And o'erthrew them with prophesying
To the old of the new world's worth;
For each age is a dream that is dying,
Or one that is coming to birth.

Ode - Arthur O'Shaughnessy

so let us make our music and dream our dreams, for without imagination the sun would not rise nor the stars twinkle. and without creation and destruction there would be no ripples in a pond. there is meaning in every leaf, so come look for it with me.