Είστε όλοι ευπρόσδεκτοι...
15 Μαρ 2007
Προβολή : The Fountain
Είστε όλοι ευπρόσδεκτοι...
5 Μαρ 2007
Προβολή Παρασκευής : The Fountain

27 Φεβ 2007
Η Κρυφή Γοητεία Της Μπουρζουαζίας

Ν.Υ.Χ.Τ.Α.
Δύναμη ΑσυνέπειαςTM
11 Ιαν 2007
Η Εβδομη Σφραγιδα
17 Δεκ 2006
8 Δεκ 2006
ROCKERS

Η ΝΥΧΤΑ παρουσιάζει
*
*
ROCKERS
*
ΥΓ: Τώρα τελευταία μας βγήκε ότι αγαπάμε πολύ τη μουσική, και προβάλλουμε αρκετές ταινίες με καθηλωτικά soundtracks, ετοιμαστείτε και για χορό αμα λάχει, χώρος υπάρχει, διάθεση επίσης... εκτόνωση πάνω απ'όλα! Τα λέμε στις 9
30 Νοε 2006
ΟΙ ΕΞΟΡΙΣΤΟΙ
18 Νοε 2006
16 Νοε 2006
Fear and Loathing in ΠΑΜΑΚ
Στις 23 Νοεμβρίου η Ν.Υ.Χ.Τ.Α. κλείνει τα 6 χρόνια της. Είναι ένα μικρό και ατίθασο παιδί. Στην ηλικία που τα υπόλοιπα παιδάκια πρωτοκάθονται στα θρανία και μαθαίνουν τις αρετές της πειθαρχίας και της σκληρής δουλειάς, αυτή προτιμάει να αλητεύει στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και να σπάει τα νεύρα όσων θα ήθελαν το πανεπιστήμιο έναν αποστειρωμένο χώρο με κλειστές πόρτες. Της αρέσει να μαθαίνει… ν’ ακούει, να συζητάει, να βλέπει, να προβάλλει, να πειραματίζεται και να χώνει αδιάκριτα τη μύτη της παντού. Στα έκτα της γενέθλια αποφάσισε να το γιορτάσει βγαίνοντας από το αμφιθέατρο. Φορτώθηκε τον αγαπημένο της προτζέκτορα και τις ταινίες της κ’ είπε να βρει νέους φίλους με προβολές και στο φουαγιέ.
Εμείς απ' τη μεριά μας, της ετοιμάσαμε ένα πάρτυ-έκπληξη. Η ίδια είναι ανυποψίαστη, καθώς η προβολή μας στις 21:03':37'' θα γίνει κανονικά! Καλούμε όλους τους μικρούς φίλους και φίλες της να έρθουν κι αυτοί, την Παρασκευή 24/11 το βράδυ στο φουαγιέ του Παν. Μακεδονίας για να σβήσουμε τα κεράκια της.
Δωράκια προαιρετικά.
Την εκδήλωση θα ανοίξουν ο Τζώνυ Ντεπ και ο Μπενίσιο ντελ Τόρο υπό τις οδηγίες του x-Monty Python Τέρυ Γκίλιαμ. Ντορς όπεν:
9 Νοε 2006
Σαββατο 11/11:
20:02:03'' Down By Law
22:01:42'' Night On Earth
Κυριακή 12/11
20:02:03'' Ghost Dog
22:31:42'' Coffee and Cigarettes
Δευτέρα 13/11
20:02:03'' Dead Man
22:31¨42'' Permanent Vacation
Στις 17Ν δεν έχουμε προβολή, επόμενη προβολή απο βδομάδα!
(Αν υπάρχει ακόμα άσυλο...)
3 Νοε 2006
Silent - Listen


N.Y.X.T.A.
Λοιπόν, λοιπόν, λοιπόν
η Ν.Υ.Χ.Τ.Α. σας καλεί
αύριο Παρασκευή 3/11/06
και ώρα 21:00 σε μια προβολή,
προβολή σπέσιαλ!
SILENT - LISTEN
Με κύριο άξονα την ταινία
του Jacques Tati, "Ο Θείος μου"
και την έμφαση που αυτή δίνει
στο φαινόμενο του ήχου και τη
σχέση του με τη μουσικότητα
θα προσπαθήσουμε και εμείς
να προσεγγίσουμε
τη σχέση αυτή
με παράλληλες προβολές
πειραματικούς δίσκους και
καλλιτέχνες
και με ένα μικρούλι κείμενο.
Να ρθειτε, να ρθειτε, να ρθείτε!
Θα ΄ναι καλά!
Και αφιερωμένα εξαιρετικά
στον Κώστα τον Κοκά
που πάει...
....πάει φαντάρος
25 Οκτ 2006
Ο Επίμονος Κηπουρός - Shooting Dogs
11 Οκτ 2006
Waking Life
Γυρισμένο εξ' ολοκλήρου με ψηφιακή κάμερα και καρτουναρισμένο με την τεχνική Rotoshop, η ταινία αφηγείται την περιπλάνηση ενός νεαρού (Wiley Wiggins) από όνειρο σε όνειρο, όπου συναντάει κάθε είδους ανθρώπους και συζητάει για την ύπαρξη, το θάνατο, τη Ζωή, το Σύμπαν και τα Πάντα (:p). Και φυσικά την ελευθερία.Μέσα σ' ένα εντελώς τριπαρισμένο σκηνικό παρελαύνουν μέσα από τις απόψεις τους ο Σάρτρ, ο Ντεμπώρ (αυτοπροσώπως), ο Λόρκα, ο Φίλιπ Ντικ, μπιχεβιοριστές, μηδενιστές, μεταμοντέρνοι ζεν τύποι καθώς και αρκετοι ακόμα με θεωρίες τόσο καινούριες ή παλαβές που δεν έχουν κατηγοριοποίηση.
Μια ταινία, στην τελική, που μιλάει για την ανθρωπότητα (βλ. δυτικός κόσμος) στην είσοδο του εικοστού πρώτου αιώνα, την αναθεώρηση των παλιών ιδεών και την ανάγκη για νέες.
Μια ταινία με πανέμορφα, εντελώς σουρεαλιστικά σκηνικά, καταπληκτικό σάουντρακ (sic) και τόσα πολλά να πει που μία φορά δεν αρκεί.
Sanity is a madness put to good use. Waking life is a dream controlled.
is but a dream
within a dream
Beware! Beware!
Ο Ελαφοκηνυγός
3 Οκτ 2006
Vengo
Directed by
Tony Gatlif
28 Σεπ 2006
Black Tie - Γη και Ελευθερία


Σιγά μην περιμέναμε να τελειώσει η εξεταστική. Ξεκινάμε τη χρονιά αυτήν την Παρασκευή, 29/9, με δυο ταινίες.

Η πρώτη, μικρού μήκους, το black tie του Πάρη Πατσουρίδη, στις 21:κάτιψιλά.

Η δεύτερη, το Γη κι Ελευθερία, του Ken Loach, κάπου εκεί γύρω στις εννιά και είκοσι.
Καλές βροχές.
18 Ιουν 2006
Προβολές Κατάληψης
PROGRAMMA PROBOLWN EBDOMADAS
KYRIAKH 18/06 :
KAR WAI WONG VS CHAN WOOK PARK
FALLEN ANGELS vs SYMPATHY 4 MR VENGEANCE
IN THE MOOD 4 LOVE vs OLDBOY
2046 vs SYMPATHY 4 LADY VENGEANCE
DEYTERA 19/06 :
TIGER LILLIES - LIVE IN BERLIN
PINK FLOYD - THE WALL
TRITH 20/06 :
OLOI SYNAYLIA
TETARTH 21/06 :
PER FLY VS DAVID LYNCH
THE BENCH vs ERASERHEAD
THE INHERITANCE vs LOST HIGHWAY
DRABET vs MULHOLLAND DRIVE
PEMPTH 22/06 :
AFIERWMA ST ADERFIA
BARTON FINK coen
DUCK SOUP marx
THE BROTHERS QUAY
29 Μαΐ 2006
3-irons, The Isle
(η Βασιλεία και η Βάσω,πιστές της Ν.Υ.Χ.Τ.Α.Σ,είναι πολύ γλυκιές...
3-irons
2 Μαΐ 2006
Crash

Η ενδιαφέρουσα ταινία 'Crash' του David Cronenburg, προσαρμοσμένη από το μυθιστόρημα του James Ballard's ( o Ballard δίνει επίσης το όνομά του στον κορυφαίο χαρακτήρα), προσέλκυσε πολλα σχολια στην εκδοση της και έχει ένα από τα πιό εντυπωσιακά σχεδιαγράμματα ψηφοφορίας στο IMDB. Στην πραγματικότητα, αυτή η ιδρωμένη, ατμοσφαιρική προσαρμογή συλλαμβάνει τέλεια την αίσθηση της υψωμένης αλλοτρίωσης που χαρακτηριζει ένα μεγάλο μέρος της πεζογραφίας του Ballard.
Αλλά αυτή είναι μια ταινία για τους ανθρώπους που γουσταρουν τις συντριβές αυτοκινήτων! Η ταινία προσπαθεί να μιλησει για την ανάγκη της παραβασης, σε μια εποχη που δεν εχει taboos - έτσι οι χαρακτήρες του ωθούν μια πόρτα που ποτε δεν ανοιγει ολοκληρωτικα, έως ότου στο τέλος μπορεί να προσφέρει μόνο ο θάνατος ο ίδιος μια έξοδο.Δεν έχουν κανέναν ηθικό κανόνα, έτσι οι ενέργειές τους δεν φέρνουν καμία επίπτωση σε κανεναν αλλο πέρα απο αυτους . Χωρίς τίποτα που να θέτεται ενάντια στις μηδενιστικές επιθυμίες τους, το Crash' δεν εχει καμία αίσθηση της τραγωδίας .Απλως βολτες με αμαξια και sex.
Παρασκευη 5 Μαιου
Αμφ 3 Πα.Μακ
Author: http://www.imdb.com/user/ur2082018/comments from Saffron Walden, UK
Πηγη ΙΜDB.COM
11 Απρ 2006
Jesus Christ Superstar
Η σημερινη συναντηση ηταν καπως συγκινητικη για μενα.Ειχαμε μια ζωντανη και δημιουργικη συζητηση που με εκανε να πιστεψω οτι υπαρχει η διαθεση και πολλες ιδεες για την αξια συνεχιση της ομαδας.Επισης ειναι συγκινητικο το πως ανανεωνεται η ομαδα και πως αναπτυσονται οι σχεσεις μεταξυ παλιων και νεων μελων.
Η ταινια που αποφασιστηκε να προβληθει την Παρασκευη 14/ο4/06 καπου γύρω στις 22:30 (ή και καποια αλλη ωρα, Θεου θελοντος...) ειναι το musical ''Jesus Christ Superstar'' του Norman Jewison.
Φιλια
Υ.Γ. :Υπενθυμιζω οτι η συναντηση της Ν.Υ.Χ.Τ.Α. πραγματοποιειται καθε Τριτη στις 14:00 στην εισοδο του Παν.Μακεδονιας
written by mousias
edited by aldor:
Η ώρα προβολής άλλαξε σε 22:30 (κάπου γύρω, λέμε!), όχι επειδή θέλησε ο θεος αλλά η Α.Κ. (αντ' αυτού...) που έχει εκδήλωση-συζήτηση στο ΠαΜακ μέχρι εκείνη την ώρα. Θέμα της συζήτησης τα γεγονότα στη Γαλλία.
Υ.Γ. Υπενθυμίζω ότι μετά τις προβολές πάμε για μπύρες




