Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Προβολές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Προβολές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

15 Μαρ 2007

Προβολή : The Fountain

H Ν.Υ.Χ.Τ.Α., κολακευμένη σας ξαναπαρουσιάζει, πάντα με περηφάνεια, το τελευταίο πόνημα του Darren Aronofsky, The Fountain.




του Darren Aronofsky
με τους Hugh Jackman, Rachel Weisz
Παρασκευή 16 Μαρτίου
21:03':57''
Αμφ. 3
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας







Είστε όλοι ευπρόσδεκτοι...

5 Μαρ 2007

Προβολή Παρασκευής : The Fountain

Η Ν.Υ.Χ.Τ.Α. σας παρουσιάζει με περηφάνεια σε Avant Premiere το τελευταίο δημιούργημα του Darren Aronofsky, The Fountain, την Παρασκευή 9 Μαρτίου στις 20:03':57'' στο Αμφ. 3 του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Οι φήμες που λένε πως θα παρευρίσκεται η Rachel Weisz και ο Hugh Jackman δεν έχουν επιβεβαιωθεί. Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.






The Fountain

Παρασκευή 9 Μαρτίου

20:03':57''

Αμφ. 3

Παν. Μακεδονίας






27 Φεβ 2007

Η Κρυφή Γοητεία Της Μπουρζουαζίας

Η εξεταστική μόλις τελείωσε, οι προβολές μόλις άρχισαν! Το Πα.Μακ. παραμένει ανοιχτό, και είπαμε να "γιορτάσουμε" την κωμικοτραγική αυτή κατάσταση με την κωμικοτραγικά σουρεαλιστική ματιά του Louis Bunuel , και την Κρυφή Γοητεία της Μπουρζουαζίας. Τα φώτα κλείνουν αυστηρά στις 21:02':25'' την Παρασκευή 2 Μαρτίου, στο Αμφιθέατρο 3 του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Ν.Υ.Χ.Τ.Α.

Δύναμη ΑσυνέπειαςTM

11 Ιαν 2007

Η Εβδομη Σφραγιδα

Αυτήν την Παρασκευή, λίγο μετά τις 9 το βράδυ, προβάλλουμε το αριστούργημα του Ingmar Bergman, Η Έβδομη Σφραγίδα. Πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα δημιουργήματα της 7ης τέχνης. Μην το χάσετε...


8 Δεκ 2006

ROCKERS



Παρασκευή 8/12 21:06:09

Η ΝΥΧΤΑ παρουσιάζει
*
*
ROCKERS
*
*
Γυρισμένη τo 1978, με δυνατά στοιχεία ντοκυμαντέρ, μια ταινία για τη ζωή στη Τζαμάικα, τους ανθρώπους της, τη μουσική στους δρόμους, την κουλτούρα της Reggae, το κίνημα των Rastafarian...

ΥΓ: Τώρα τελευταία μας βγήκε ότι αγαπάμε πολύ τη μουσική, και προβάλλουμε αρκετές ταινίες με καθηλωτικά soundtracks, ετοιμαστείτε και για χορό αμα λάχει, χώρος υπάρχει, διάθεση επίσης... εκτόνωση πάνω απ'όλα! Τα λέμε στις 9

30 Νοε 2006

ΟΙ ΕΞΟΡΙΣΤΟΙ


Η Ν.Υ.Χ.Τ.Α. φροντίζει για τη νύχτα της Παρασκευής σας και σας υπόσχεται οδοιπορικό στη μουσική, τη διαφορετικότητα την αμεσότητα των συναισθημάτων.
Οι Εξόριστοι είναι η ιστορία δύο νέων που ξεκινούν από το Παρίσι, αφήνουν πίσω τον τόπο στον οποίο δέχτηκαν την απόρριψη, για να αναζητήσουν τις ρίζες τους στην πατρίδα των γονιών τους, την Αλγερία...έχουν ακούσει τόσα, μα δεν έχουν δει τίποτα...


16 Νοε 2006

Fear and Loathing in ΠΑΜΑΚ

Προβολή - Πάρτυ γενεθλίων

Στις 23 Νοεμβρίου η Ν.Υ.Χ.Τ.Α. κλείνει τα 6 χρόνια της. Είναι ένα μικρό και ατίθασο παιδί. Στην ηλικία που τα υπόλοιπα παιδάκια πρωτοκάθονται στα θρανία και μαθαίνουν τις αρετές της πειθαρχίας και της σκληρής δουλειάς, αυτή προτιμάει να αλητεύει στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και να σπάει τα νεύρα όσων θα ήθελαν το πανεπιστήμιο έναν αποστειρωμένο χώρο με κλειστές πόρτες. Της αρέσει να μαθαίνει… ν’ ακούει, να συζητάει, να βλέπει, να προβάλλει, να πειραματίζεται και να χώνει αδιάκριτα τη μύτη της παντού. Στα έκτα της γενέθλια αποφάσισε να το γιορτάσει βγαίνοντας από το αμφιθέατρο. Φορτώθηκε τον αγαπημένο της προτζέκτορα και τις ταινίες της κ’ είπε να βρει νέους φίλους με προβολές και στο φουαγιέ.

Εμείς απ' τη μεριά μας, της ετοιμάσαμε ένα πάρτυ-έκπληξη. Η ίδια είναι ανυποψίαστη, καθώς η προβολή μας στις 21:03':37'' θα γίνει κανονικά! Καλούμε όλους τους μικρούς φίλους και φίλες της να έρθουν κι αυτοί, την
Παρασκευή 24/11 το βράδυ στο φουαγιέ του Παν. Μακεδονίας για να σβήσουμε τα κεράκια της.

Δωράκια προαιρετικά.


Την εκδήλωση θα ανοίξουν ο Τζώνυ Ντεπ και ο Μπενίσιο ντελ Τόρο υπό τις οδηγίες του x-Monty Python Τέρυ Γκίλιαμ. Ντορς όπεν:

21:03':37''



9 Νοε 2006

Τζάρμους, λέμε!

Από το Σάββατο 11 Νοέμβρη μέχρι και τη Δευτέρα 13 η Ν.Υ.Χ.Τ.Α. θα προβάλλει ταινίες του Jim Jarmusch. Το πρόγραμμα έχει ως εξής

Σαββατο 11/11:
20:02:03'' Down By Law
22:01:42'' Night On Earth

Κυριακή 12/11
20:02:03'' Ghost Dog
22:31:42'' Coffee and Cigarettes

Δευτέρα 13/11
20:02:03'' Dead Man
22:31¨42'' Permanent Vacation


Στις 17Ν δεν έχουμε προβολή, επόμενη προβολή απο βδομάδα!
(Αν υπάρχει ακόμα άσυλο...)

3 Νοε 2006

Silent - Listen




N.Y.X.T.A.

Λοιπόν, λοιπόν, λοιπόν
η Ν.Υ.Χ.Τ.Α. σας καλεί
αύριο Παρασκευή 3/11/06
και ώρα 21:00 σε μια προβολή,
προβολή σπέσιαλ!

SILENT - LISTEN

Με κύριο άξονα την ταινία
του Jacques Tati, "Ο Θείος μου"
και την έμφαση που αυτή δίνει
στο φαινόμενο του ήχου και τη
σχέση του με τη μουσικότητα
θα προσπαθήσουμε και εμείς
να προσεγγίσουμε
τη σχέση αυτή
με παράλληλες προβολές
πειραματικούς δίσκους και
καλλιτέχνες
και με ένα μικρούλι κείμενο.

Να ρθειτε, να ρθειτε, να ρθείτε!
Θα ΄ναι καλά!
Και αφιερωμένα εξαιρετικά
στον Κώστα τον Κοκά
που πάει...
....πάει φαντάρος

25 Οκτ 2006

Ο Επίμονος Κηπουρός - Shooting Dogs

Εσπευσμένα και πάλι, γιατί μπλέξαμε με τσι εθνικαί εορταί, δύο προβολές την Τετάρτη 25/10, (σήμερα...).

Ο επίμονος κηπουρός, στις εννιά,

Shooting dogs, μια αληθινή ιστορία από τον εμφύλιο της Ρουάντα, κατά τις έντεκα και είκοσι



Άντε, και για την επόμενη Παρασκευή μαγειρεύουμε κάτι καλούδια.

11 Οκτ 2006

Waking Life

Τέταρτη προβολή για φέτος, το ονειρικό Waking Life του Richard Linklatter, την Παρασκευή 20/10 γύρω στις εννιά.

Γυρισμένο εξ' ολοκλήρου με ψηφιακή κάμερα και καρτουναρισμένο με την τεχνική Rotoshop, η ταινία αφηγείται την περιπλάνηση ενός νεαρού (Wiley Wiggins) από όνειρο σε όνειρο, όπου συναντάει κάθε είδους ανθρώπους και συζητάει για την ύπαρξη, το θάνατο, τη Ζωή, το Σύμπαν και τα Πάντα (:p). Και φυσικά την ελευθερία.

Μέσα σ' ένα εντελώς τριπαρισμένο σκηνικό παρελαύνουν μέσα από τις απόψεις τους ο Σάρτρ, ο Ντεμπώρ (αυτοπροσώπως), ο Λόρκα, ο Φίλιπ Ντικ, μπιχεβιοριστές, μηδενιστές, μεταμοντέρνοι ζεν τύποι καθώς και αρκετοι ακόμα με θεωρίες τόσο καινούριες ή παλαβές που δεν έχουν κατηγοριοποίηση.

Μια ταινία, στην τελική, που μιλάει για την ανθρωπότητα (βλ. δυτικός κόσμος) στην είσοδο του εικοστού πρώτου αιώνα, την αναθεώρηση των παλιών ιδεών και την ανάγκη για νέες.

Μια ταινία με πανέμορφα, εντελώς σουρεαλιστικά σκηνικά, καταπληκτικό σάουντρακ (sic) και τόσα πολλά να πει που μία φορά δεν αρκεί.



Sanity is a madness put to good use. Waking life is a dream controlled.
G. Santayana

All that you see, or seem
is but a dream
within a dream
E. A. Poe

Life is not a dream. Beware!
Beware! Beware!
F. G. Lorca

Ο Ελαφοκηνυγός

Τετάρτη, 11/10 στις εννιά η επόμενη προβολή, για να μείνουμε όσο πιο μακριά γίνεται από τα ταρατατζούμ των εκλογών.

Ο ελαφοκυνηγός, του Michael Cimino, με τους Robert De Niro, Christopher Walken, John Savage, Meryl Streep.


3 Οκτ 2006

Vengo

Η δεύτερη προβολή για φέτος θα είναι η ταινία Vengo (ουδεμία σχέση με τον διάσημο Έλληνα ηθοποιό). Η ταινία αφορά τον τσιγγάνικο τρόπο ζωής στην Ισπανία απο έναν σκηνοθέτη που έχει πραγματευθεί τη συγκεκριμένη μερίδα ατόμων και σε άλλες του ταινίες...Παρασκευή στις 9 κ κάτι όπως πάντα


Directed by
Tony Gatlif

28 Σεπ 2006

Black Tie - Γη και Ελευθερία




Back in Black (and Red...)


Σιγά μην περιμέναμε να τελειώσει η εξεταστική. Ξεκινάμε τη χρονιά αυτήν την Παρασκευή, 29/9, με δυο ταινίες.


Η πρώτη, μικρού μήκους, το black tie του Πάρη Πατσουρίδη, στις 21:κάτιψιλά.



Η δεύτερη, το Γη κι Ελευθερία, του Ken Loach, κάπου εκεί γύρω στις εννιά και είκοσι.





Καλές βροχές.

18 Ιουν 2006

Προβολές Κατάληψης

KATALIPSI TH
N.Y.X.T.A

PROGRAMMA PROBOLWN EBDOMADAS

KYRIAKH 18/06 :
KAR WAI WONG VS CHAN WOOK PARK
FALLEN ANGELS vs SYMPATHY 4 MR VENGEANCE
IN THE MOOD 4 LOVE vs OLDBOY
2046 vs SYMPATHY 4 LADY VENGEANCE

DEYTERA 19/06 :
TIGER LILLIES - LIVE IN BERLIN
PINK FLOYD - THE WALL

TRITH 20/06 :
OLOI SYNAYLIA

TETARTH 21/06 :
PER FLY VS DAVID LYNCH
THE BENCH vs ERASERHEAD
THE INHERITANCE vs LOST HIGHWAY
DRABET vs MULHOLLAND DRIVE

PEMPTH 22/06 :
AFIERWMA ST ADERFIA
BARTON FINK coen
DUCK SOUP marx
THE BROTHERS QUAY


29 Μαΐ 2006

3-irons, The Isle

H N.Y.X.T.A χτύπησε πάλι!Την Παρασκευή 26/5 πρόβαλλε τις ταινίες 3 irons(Ολομόναχοι μαζί) και The isle(Το νησί) του σκηνοθέτη Kim ki duk(η κάπως έτσι).Αυτή την Παρασκευή λόγω εξεταστικής η πιθανότητα προβολής μελετάται...

(η Βασιλεία και η Βάσω,πιστές της Ν.Υ.Χ.Τ.Α.Σ,είναι πολύ γλυκιές...

3-irons

2 Μαΐ 2006

Crash



Η ενδιαφέρουσα ταινία 'Crash' του David Cronenburg, προσαρμοσμένη από το μυθιστόρημα του James Ballard's ( o Ballard δίνει επίσης το όνομά του στον κορυφαίο χαρακτήρα), προσέλκυσε πολλα σχολια στην εκδοση της και έχει ένα από τα πιό εντυπωσιακά σχεδιαγράμματα ψηφοφορίας στο IMDB. Στην πραγματικότητα, αυτή η ιδρωμένη, ατμοσφαιρική προσαρμογή συλλαμβάνει τέλεια την αίσθηση της υψωμένης αλλοτρίωσης που χαρακτηριζει ένα μεγάλο μέρος της πεζογραφίας του Ballard.


Αλλά αυτή είναι μια ταινία για τους ανθρώπους που γουσταρουν τις συντριβές αυτοκινήτων! Η ταινία προσπαθεί να μιλησει για την ανάγκη της παραβασης, σε μια εποχη που δεν εχει taboos - έτσι οι χαρακτήρες του ωθούν μια πόρτα που ποτε δεν ανοιγει ολοκληρωτικα, έως ότου στο τέλος μπορεί να προσφέρει μόνο ο θάνατος ο ίδιος μια έξοδο.Δεν έχουν κανέναν ηθικό κανόνα, έτσι οι ενέργειές τους δεν φέρνουν καμία επίπτωση σε κανεναν αλλο πέρα απο αυτους . Χωρίς τίποτα που να θέτεται ενάντια στις μηδενιστικές επιθυμίες τους, το Crash' δεν εχει καμία αίσθηση της τραγωδίας .Απλως βολτες με αμαξια και sex.

Παρασκευη 5 Μαιου
Αμφ 3 Πα.Μακ

9:14''54 μ.μ.

Author:
http://www.imdb.com/user/ur2082018/comments from Saffron Walden, UK
Πηγη ΙΜDB.COM

11 Απρ 2006

Jesus Christ Superstar

Άϊντε μωρε νυχτα ομαδαρα!!!

Η σημερινη συναντηση ηταν καπως συγκινητικη για μενα.Ειχαμε μια ζωντανη και δημιουργικη συζητηση που με εκανε να πιστεψω οτι υπαρχει η διαθεση και πολλες ιδεες για την αξια συνεχιση της ομαδας.Επισης ειναι συγκινητικο το πως ανανεωνεται η ομαδα και πως αναπτυσονται οι σχεσεις μεταξυ παλιων και νεων μελων.

Η ταινια που αποφασιστηκε να προβληθει την Παρασκευη 14/ο4/06 καπου γύρω στις 22:30 (ή και καποια αλλη ωρα, Θεου θελοντος...) ειναι το musical ''Jesus Christ Superstar'' του Norman Jewison.

Φιλια

Υ.Γ. :Υπενθυμιζω οτι η συναντηση της Ν.Υ.Χ.Τ.Α. πραγματοποιειται καθε Τριτη στις 14:00 στην εισοδο του Παν.Μακεδονιας

written by mousias

edited by aldor:
Η ώρα προβολής άλλαξε σε 22:30 (κάπου γύρω, λέμε!), όχι επειδή θέλησε ο θεος αλλά η Α.Κ. (αντ' αυτού...) που έχει εκδήλωση-συζήτηση στο ΠαΜακ μέχρι εκείνη την ώρα. Θέμα της συζήτησης τα γεγονότα στη Γαλλία.

Υ.Γ. Υπενθυμίζω ότι μετά τις προβολές πάμε για μπύρες